خداحافظ سال ۱۳۸۶

سلام به همه ی دوستای عزیزم

امیدوارم سالی که گذشت توام با شادی بوده باشه واسه همتون

و سالی هم که میاد سال خوبی باشه و آرزوهای خوشگلتون برآورده بشه

این آخرین پست امسالمه

امیدوارم سال بعد پربارتر و بهتر بنویسم

برای همه ی دوستام آرزوی موفقیت دارم

سال نو مبارک

مستانه ام

 

جام و قدح بسیار ده

امشب مرا مستانه کن

جام دلم را پر ز نوش

امشب مرا دیوانه کن

محبوب من این گونه خواست

گفت او که باور کن مرا!

بهونه های بودنم

خدا کنه که آسمون

دوباره گریه اش بگیره

دلم گرفته و می خواد

دوباره غصه اش بگیره

ستاره ها تو آسمون

نشانه ی عشق منن

بهونه های قلب من

برای با تو بودنن

بهونه ها مو خط بزن

بگو که پیشم می مونی

بگو که باورم داری

که قدر عشق رو می دونی

غصه ی من یه قصه شد

ولی خیالی ندارم

خودت می دونی که چرا

امید واهی ندارم

تویی چراغ راه من

تو رو کجا پیدا کنم؟

بهم بگو

کجا بیام؟

خداوندا!

 

من چیزی را می خواهم که،

اگر نداشته باشم حسرت آنرا بخورم،

و اگر ندهی بدانم لیاقت آنرا نداشته ام،

و اگر دادی ،

بدانم محبوبترین بنده ام !!!.......

 

دیشب

دیشب به خوابم آمدی

مسرور و مستانم هنوز

بر من اشارت کردی و

در ذهن هوشیارم هنوز

آواز شادی خواندی و

در حسرت سازم هنوز

من دوش این را گفته ام:

بیدار بیدارم هنوز.....

 

باورم کن!

 

 

خواستم زحمت این فاصله ها،

و به یاری خواستن،

همه باشد با تو،

تا تو هم،

ذره ای از این دل تنهای مرا،

.

.

.

باور کنی....................

 

می شود باز شنید نغمه های دل تنهای مرا.....

 

می زند در دل من

باز آرام آرام

یاد تو،

خاطره ها،

همچو پتکی محکم.

باز می آید از پشت حیاط

بانگ و فریاد سکوتت

و منم ، باز

حیران وجود بی وجودت!