بیا و بمان۹

امروز، 

 گمان می کنم دیگر دیر باشد برای دوست داشتنت!

دیروز، 

 گمان می کردم زود است!

نمی دانم، فردا امروز را چگونه می بینم

اما ، 

خوشحالم که امروز و دیروزم جز پشیمانی و شرمساریست!

باور نمی کنم!

  تو، 

        چه آسان مرا ترک کردی ،

و چه دشوار باور می کنم رفتنت را!

ببینم، آیا آمدن و رفتنت جز اجبار من بود؟!

آه

نمی دانی...

نمی دانی چه آسان مرا ترک کردی

و چه دشوار باور می کنم رفتنت را!

                نمی دانی چه گرم، مرا سرد کردی....

                       نمی دانی چه ساده شکستی ...

نمی دانم این نا آرامی ، چیزی جز بودنت را می طلبد؟!

پیش از این ، در نبودت چه بودم؟!

                       چه می کردم؟!

                 چه می اندیشیدم؟!

                و چه می خواستم؟!

آه، چه می خواستم؟!، آن زمان که تو را داشتم؟!

چه شیرین بود، بودنت!!  

آن سان که تلخ است نبودنت!

جز بودنت هیچ نمی خواستم  

و همه چیز داشتم جز نبودنت و راضی از این نداشته ام!

چه روزهایی که آرزوی دیدنت مجال هیچ اندیشه ای نمی داد   

و من خوشحال از تنها آرزویم!

و چقدر سخت است امروز که می خواهمت، بی آنکه باشی!!!!

نه!

   نه!

      نه!

بگو اینها همه،  خوابیست...

         دشوار است

باورش دشوار است

تو نمی دانی چه سخت خواستمت و چه سخت است حالا که نمی خواهمت!!!!

و  

 چه سخت است نخواستنت.

نظرات 12 + ارسال نظر
پری جون سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 http://mamnooee.blogsky.com

عالی بود
سلام
مرسی که بهم سر زدید
موفق باشید ...

uhanna سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:39

سلام آمنه جان
بازم مثل همیشه عالی بود
اون قسمت گرم و سرد پارادکس جالبی به کار بردی,خیلی بجا بود...
ای کاش بیشتر از آرایه ها استفاده کنی ...
خداییش اینا رو از کجا میاری ما که نفهمیدیم...
عواطف لطیفی میخواد...نه؟؟؟؟؟؟؟؟/
خیلی جملاتت با معنی ...
با اینکه عموم کلماتت ساده هست ولی خوب بلدی که این سادگی رو کجا بکار ببری که جمله رو جالب کنه...
حالا یه سوال:چرا یه سری از نوشته هات با عنوان بیا و بمانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی

سلام
مرسی
لطف داری!!!
جواب سوالت هم تقریبا سکرته!
خوشحال شدم که اومدی!

سامان سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 http://pesare--yakhi.blogfa.com

عشق معجزه نیست،
عشق به سادگی یک نگاه است...
----------------------
ممنون از حضورت...

احسان سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:31 http://www.ehsan-bahrami.blogfa.com

سلام.و ممنون از اینکه وبلاگم رو خوندید درمورد بلاگتون هم باید بگم که بلاگ احساسیه زیبایی دارید اما همش حول یه محور مطلب میزنید که اونم بقول شما سکرته.بهرحال پشتکارتون ستودنیه و من امیدوارم موفق شید که به اون چه که میخوایید برسید..بازم میام ..فعلا
خیلی متشکرم

uhanna سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:01

هر سوالی یه جوابی داره...
فقط میخواستم بدونم چرا بصورت سریالی این موضوع رو بکار میبری
اگه دخالتم بیجا بود عذر میخوام
موفق باشی

سلام
دخالتی نبود که شما بخاطرش عذرخواهی می کنید!
منم اگه جواب ندادم دلیلش این نیست که نخوام کسی بدونه! فقط یه کم زوده واسه جواب دادن. همین!
بازم مرسی که اومدین

احسان جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:50 http://www.ehsan-bahrami.blogfa.com

سلام.با(دوپنجره)به روزم.ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 http://zendegivama.blogfa.com

سلام عزیز
شعر بسیار زیبایی بود (خوشحالم که عرش برایت تداعی شد)
با تبادل لینک موافقم

موفق و شاد باشی

هستی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 http://ظثدیثلهرشئش.ذمخلبش.زخئ

سلام دوست عزیز
آپم

محدثه دختر شمالی یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:48 http://www.iloveyou-reza.blogfa.com

وب عشقولانه ای داری-به عشقت برسی(امیدوارم)
اگه دوست داشتی سر بزن
فدات ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 23:45

ارزو بارانی (کلبه محبت و عاشقانه)
خوشحال میشه شاهد حضور دوباره شما باشه
منتظرم

حرف‌های ما هنوز ناتمام
تا نگاه می‌کنی: وقت رفتن است
باز همان حکایت همیشگی!
پیش از آنکه باخبر شوی
لحظه عزیمت تو ناگزیر می‌شود
آی....
ای دریغ و و حسرت همیشگی!
ناگهان چقدر زود دیر می‌شود

سلام
عزیز ای کاش آدرس بلاگ می نوشتی!!!!!!!!

فاطمه سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:45

سلام
همه شعرات قشنگه ...
و به ادم یه حسه خوب رو میده یاده خودم افتادم ...منم مثله تو بودم از خدا بخواه بهت میده اگه واقعه به صلاحت باشه

بیا تا برایت بگویم چقدر تنهایی من بزرگ است...
بیا به منم سر بزن...

سلام دوست خوبم
کاش آدرس رو یادداشت می کردین!

حجت جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:09

سلام خوبین خیلی قشنگه دستتون درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد